10 Eylül 2015 Perşembe

TATİLDE NE YAPTIK?? (YAZ TATİLİMİN ÖZETİ)

Merhaba arkadaşlar! Bugün sizlere TATİLDE NE YAPTIK? adlı bir blog yazıyorum. Hadi yazmaya başlayalımmm!!! 
Tatilimde Nevşehir'e gittik. Sonra trenle İstanbul'a gittik. Bu benim ilk trene binişim oldu ve gerçekten tren yolculuğu ayrı bir güzel. Ilıksu (İzmir) adlı kampa gittik. Orada çok eğlendim. Daha sonra İzmir/Çeşme'yi gezdik. Şirince adlı adı üstünde şirin bir köyü gezdik. Denizli/Pamukkale'yi gördük. Sonra ise kuzenlerimle sinemaya gittim, onlarla vakit geçirdim. Kısacası tatilim çok güzeldi ama Ilıksu'da son 3 günümü deniz anaları mahvetmeseydi daha iyi olabilirdi:) Ama 2015 yaz tatilim özetle çok eğlenceli geçti. Hiç görmediğim yerleri gezdim. İlk defa bir deniz anası gördüm. Çok güzel bir yaz tatiliydi kısaca. Sonraki yayınlarımda görüşmek üzere!! By By!

güneş ile ilgili görsel sonucukumsal ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder