21 Haziran 2015 Pazar

BÜYÜK SIR (KİTAP TANITIMI)

Merhaba arkadaşlar! Bugün sizlere Mühürlü Sandık serisinin 3. kitabı olan Büyük Sır'ı tanıtacağım. Dürüst olmak gerekirse size bağlı ama ben bu kitabı 1 ve 2. kitaba göre sıkıcı buldum. Yine hikaye devam ediyor ama diğer 2 kitabın özetini bu kitaba yazmışlar gibi geldi bana. Bu kez ise Kapadokya'ya yakın bir köye gidiyorlar. Orada ise yine sırrı çözmeye çalışıyorlar. Biraz ayrıntıya girersek, buldukları Yada taşı hiç suyu olmayan bu köyün kuyusuna düşüyor ve kuyudan sular fışkırıyor. Ama taşın ışığı kuyudan aldıktan sonra kayboluyor. Sonra evlerine dönüyorlar. Sıradaki maceraları ise Safranbolu...Konusu böyle, eğer seriyi tamamlamak isterseniz okuyabilirsiniz. Ama bu kadar kalın bir kitaba sırf özet doldurmalarına ben pek anlam veremedim. Daha güzel kitaplarla görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder