27 Haziran 2015 Cumartesi

YENİ KİTAPLARIM

Merhaba arkadaşlar! Bugün sizlere okuyacağım 5 İngilizce kitaptan bahsedeceğim. Bu kitapları İngilizce öğretmenimiz yaz tatilinde okumamız için ödev verdi. Kitapçıya ulaşmam biraz zor oldu ama sonucunda kitap aldım. Kitapların isimleri şöyle: GRİZZLY, LOST İN THE RAİN, THE FAST LANE, JOHN COOK FINDS A TREASURE, JOHN COOK CROSSES DEAD MAN'S SEA. Arkadaşlar bu kitapları tanıtmam kısa süre alabilir. Çünkü İngilizce olduğu için kitaplar ince(20-30 sayfa). Ama 1 hafta kadar Ankara'dan uzaklaşacağım. Bu yüzden geldikten sonra blog yazmaya devam edeceğim. Kitaplara dönersek, her kitabın içinden CD çıkıyor. CD belki kitabın film hali olabilir diye düşünüyorum. Hepsini okumak için sabırsızlanıyorum, kısacası merak ediyorum.
Arkadaşlar şu an belki bilmiyorsunuzdur ama Monster High'tan CANAVARKADAŞ isimli bir kitap okuyorum. Bitirince onu da tanıtacağım...Gördüğünüz gibi yayın başlığım YENİ KİTAPLARIM. CANAVARKADAŞ'I önceden almıştım. Bugün aldığım bir diğer kitap ise SAKIZ KIZIN GÜNLERİ adlı bir kitap. Bizim sınıfta çoğu arkadaşım Sevim Ak'tan kitaplar okuyordu ve bende meraklanıp aldım. Eğer kitabı beğenirsem Sevim Ak'tan başka kitaplarda alıp tanıtabilirim. Bugünlük bu kadardı arkadaşlar, yeni kitaplarımı tanıttığım yayınlarda görüşmek üzere!

nüans yayınevi grizzly ile ilgili görsel sonucunüans yayınevi grizzly ile ilgili görsel sonucunüans yayınevi the fast lane ile ilgili görsel sonucunüans yayınevi john cook ile ilgili görsel sonucunüans yayınevi john cook crosses ile ilgili görsel sonucusakız kızın günleri ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder